menu
GamePC.nl
0
Winkelwagen

Gratis verzending voor alle orders

Je winkelwagen is leeg.

Contact opnemen

Ik heb een klacht, hoe nu verder?

Heb je, ondanks onze goede service, toch nog een klacht? Dan bieden wij hier onze excuses voor aan

Klanttevredenheid hebben wij hoog in het vaandel staan. Helaas worden er bij ons echter ook fouten gemaakt. We begrijpen dat dit ten koste gaat van jou als klant. Uiteraard betreuren we dit en bieden dan ook onze excuses hiervoor aan.

BELLEN
+31(0)594 - 580 240 (Lokaal / basistarief).
Bekijk onze openingstijden

MAILEN
Stuur ons een e-mail

TWITTER
GamePC.nl op Twitter

FACEBOOK
GamePC.nl op Facebook

Onze klachten procedure:

1. Mail onze klanten service
Binnen 24 uur heb je antwoord (weekend uitgesloten). Ben je tevreden met het antwoord? Dan is alles goed geregeld.

2. Ben je nog niet tevreden? Zoek het dan hoger op. Schrijf ons!

GamePC.nl
Feithspark 21
9356 BX Tolbert

Binnen 3 werkdagen heb je antwoord. Ben je tevreden met het antwoord? Dan is alles goed geregeld.

3. Ben je nog steeds niet tevreden met onze service?

Leg dan je klacht voor bij de Geschillencommissie Thuiswinkel.

4. Ben je niet tevreden met de afhandeling van je klacht?

Ben je niet tevreden met de afhandeling van je klacht Dan kunt je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.degeschillencommissie.nl). Tevens kun je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.